Emre Aydın

 Özgeçmişi

 Özgeçmişi
 emre-aydin.blogspot.com

2 Şubat 1981`de Isparta`da doğdu.

İlk öğretimi Isparta`da tamamladı. Antalya Anadolu Lisesi`nden mezun olduktan sonra Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İktisat bölümünde öğrenim gördü.

2002 yılında katıldığı SingYourSong beste yarışmasında grubu 6. Cadde`yle Türkiye birincisi oldu.

Aynı yıl Universal Muzik tarafından yayınlanan toplama albümde "Dönersen" isimli şarkısıyla yer aldı.

2003 yılında grubu 6. Cadde`nin ilk resmi albümü yayınlandı. Aynı yıl gruptan ayrıldı.

Solo kariyerinin ilk albümü "Afili Yalnızlık" Sony BMG Türkiye GRGDN işbirliğiyle Ekim 2006`da yayınlandı.

kaynak: www.emreaydin.org

3 Yorumlar:

At 6:25 AM, Blogger elif demiş...

Şarkılarını beğenerek dinliyorum en güzel şarkınız ihtiyacım var sana parçası olmuş EMRE AYDIN SANA İHTİYACIM VAAR HEMDE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AŞKIIIM

 
At 6:04 AM, Blogger CARPE DİEM demiş...

bu kadar güzel sözler söyleyen şarkıların sahibi,EMRE AYDIN...harikasın...kuvvetli bir düşünce gücün olduğunu şarkılarından anlayabiliyorum seninle tanışmayı o kadar isterdimki buraya ayvalık'a geleceğin için çok mutluyum seninle belki tanışamayabilirim ama seni yakından görebilmek herşye değer seni çok seviyorum........

 
At 1:03 PM, Blogger emre aydın ın en büyük hayranı demiş...

sevgilimin ismi bile emre ve sana benziyor seni çok çok çok seviyorum yorumuna bayılıyorum sesin çok güzel bende şarkı söylüyorum keşke senin gibi güzel yorum yapabilsem seni seviyorum aşkımdan ötesin sen keşke tanışabilsek

 

Post a Comment

<< Anasayfa